Wczytuję dane...
Kleje - zasady użytkowania i reklamacji

Kleje - zasady użytkowania i reklamacji



1. PRZECHOWYWANIE

Kleje należy przechowywać z dala od wilgoci, promieni słonecznych oraz ciepła. Kleje muszą być przechowywane w chłodnym, zacienionym miejscu - np. w woreczku termicznym lub pojemniku na klej typu Glue Box, by zapobiec dostaniu się wilgoci. Klej powinno przechowywać się w temperaturze pokojowej (ok. 18-20 st. C). Nie należy przechowywać otwartych klejów w lodówce ze względu na niską temperaturę i poziom wilgoci. W lodówce można przechowywać jedynie kleje, które nie zostały jeszcze otwarte i są fabrycznie zakręcone.

Przed każdym użyciem klej należy dobrze wstrząsnąć, aby wymieszać jego składniki. Po wylaniu kropli kleju należy  dokładnie oczyścić szyjkę butelki, a następnie szczelnie ją zakręcić - zapobiegnie to utlenianiu się kleju i zachowa jego właściwości.


Klej należy niezwłocznie wymienić na nowy jeśli widocznie lub odczuwalnie zmieni się jego konsystencja, osłabi się jego zdolność do sklejania rzęsy naturalnej i sztucznej lub pomimo wstrząsania klej ulegnie rozwarstwieniu się.

2. DATY WAŻNOŚCI

Otwarty klej zachowuje swoje właściwości od 2 do 3 miesięcy (jeśli oczywiście jest prawidłowo użytkowany i przechowywany). 
Natomiast nieotwarty klej w zależności od producenta zachowuje swoje właściwości przez 6 - 12 miesięcy. Data umieszczona na spodzie kleju może być w zależności od producenta datą ważności lub data produkcji,  więc jeśli nie jesteś pewna jaka jest data ważności kleju skontaktuj się z naszymi pracownikami.

3. REKLAMACJE

Do Waszych zamówień pakujemy tylko świeże i nieotwierane kleje. Dostawy klejów otrzymujemy co ok. 2 – 3 tygodnie.
Po otrzymaniu reklamacji oczywiście niezwłocznie wymieniamy klej na nowy, jeśli faktycznie okazałoby się że jest w jakiś sposób zepsuty. Reklamacje należy składać za pomocą formularza reklamacyjnego znajdującego się tutaj za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@rzesydlaciebie.pl, bądź telefonicznie pod nr telefonu tel. 733 777 128.  Wadliwy produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu odeślij na nasz adres: Rzęsy Dla Ciebie 90-513 Łódź, ul. Andrzeja Struga 26. Jeśli obsługa sklepu nie będzie wymagała zwrotu wadliwego kleju, poinformuje Cię o tym mailowo lub telefonicznie. Natomiast posiadanie dowodu zakupu jest przy reklamacji lub zwrocie NIEZBĘDNE, bez dowodu zakupu reklamacja nie będzie rozpatrywana. 

UWAGA ! Jeśli chodzi o kleje rozpatrujemy reklamacje tylko do 14 dni od otrzymania produktu !!  Po upływie 14 dni nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy klej był odpowiednio użytkowany i co najważniejsze odpowiednio przechowywany.