Czas realizacji zamówienia
- Zamówienia realizujemy (wysyłamy) w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty. Czas realizacji podany jest w dniach ROBOCZYCH i liczony jest od 1 dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty.
Zamówienia wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie: Pekao S.A. PLN: 49 1950 0001 2006 0063 2779 0001
(W tytule przelewu / wpłaty prosimy o wpisanie numeru zamówienia).
Jeśli zależy Ci na jak najszybszej wysyłce wybierz szybką płatność Przelewy24, szybki przelew PayPal, szybki przelew PayU lub wybierz płatność za pobraniem.
- Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, InPost lub Poczty Polskiej.
Zamówienia z wysyłką za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej złożone i zaksięgowane do godziny 11:00 wysyłane są w tym samym dniu, zamówienia złożone po godzinie 11:00 są realizowane w dniu następnym.
Zamówienia z wysyłką za pośrednictwem firmy InPost złożone i zaksięgowane do godziny 17:00 wysyłane są w tym samym dniu, zamówienia złożone po godzinie 17:00 są realizowane w dniu następnym.
Czas realizacji zamówienia po stronie sklepu wynosi 24h (dotyczy dni roboczych) - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach zobowiązujemy się do jak najszybszego kontaktu z kupującym w celu modyfikacji zamówienia.
Termin dostarczenia paczki przez przewoźnika wynosi najczęściej (w zależności od wybranej opcji) 2-5 dni roboczych na terenie Polski oraz do 7 dni roboczych poza granicami kraju. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedotrzymanie przez firmy transportowe wyżej wymienionych terminów, w razie opóźnienia dostawy lub nie dostarczenia przesyłki z winy firmy transportowej reklamacje należy składać bezpośrednio do firmy transportowej .
- Przy składaniu zamówienia obowiązkowe jest podanie numeru telefonu kontaktowego w celu umożliwienia kontaktu kuriera z kupującym lub osobą odbierającą paczkę.
- Dodatkowe koszty, które wynikną z powodu niemożliwości skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub nie odebraniu przesyłki w terminie ponosi osoba zamawiająca. W przypadku nie odebrania przesyłki przez kupującego sprzedawca może domagać się od Klienta zapłaty ceny towaru, kosztów pierwszej przesyłki, kosztów ewentualnej ponownej przesyłki lub innych kosztów związanych z niewykonaniem zobowiązania przez klienta.