Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRZESYŁKI USZKODZONEJ W TRANSPORCIE

Masz prawo do reklamacji przesyłki uszkodzonej w transporcie przez firmę kurierską. Jeżeli istnieje podejrzenie, że przesyłka jest uszkodzona, kupujący jest zobowiązany do otworzenia i sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera!

Co należy zrobić ?

  • Jeżeli w momencie otrzymania paczki widać, że opakowanie jest zabrudzone, uszkodzone albo wydaje Ci się, że pudełko lub koperta było wcześniej otwarte, nie wpadaj w panikę. Zły stan techniczny opakowania wcale nie musi świadczyć o tym, że coś stało się z przesyłką.
  • Należy w tej sytuacji sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. Ma on obowiązek na żądanie klienta otworzyć paczkę. Tłumaczenie, że nie ma na to czasu, nie jest dopuszczalne. 
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wnętrza przesyłki, należy niezwłocznie sporządzić i podpisać – wspólnie z kurierem – protokół szkody. Trzeba tam zaznaczyć odpowiednie opcje np.: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”. Jest to bardzo ważne, ponieważ sporządzone na miejscu pismo jest podstawą do reklamacji  oraz  szybkiego i bezproblemowego otrzymania rekompensaty od przewoźnika za uszkodzenia.
  • Może się jednak zdarzyć, że podpiszesz odbiór paczki i dopiero po odjeździe kuriera okaże się, że mimo nienaruszonego opakowania, zawartość jest uszkodzona. Według Ustawy Prawo Przewozowe z dnia 15 listopada 1984 r. masz wtedy 7 dni na zgłoszenie szkody do przewoźnika, ale wówczas samemu należy udowodnić, że zawartość została uszkodzona przed dostarczeniem paczki.

Procedury reklamacyjne DHL: 

  • Termin zgłoszenia reklamacji: 5 dni roboczych od daty otrzymania towaru.
  • Droga powiadomienia: gdy wartość przesyłki nie przekracza 2000 zł pismo reklamacyjne wysyła się mailem lub faksem. Jeśli natomiast kwota zamówienia wynosi powyżej 2000 zł, reklamację należy złożyć przez Pocztę Polską.
  • Dokumenty reklamacyjne: paragon lub faktura, protokół szkody (oryginał lub poświadczona z oryginałem kopia), formularz reklamacyjny.

Procedury reklamacyjne InPost: 



ZWROT TOWARU

Masz prawo do zwrotu zakupionego w sklepie internetowym rzesydlaciebie.pl towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Nie pytamy o powody !

Co należy zrobić ?

  • Pobierz i wypełnij formularz zwrotu - formularz pobierzesz tutaj
  • Towar powinien zostać odesłany w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić jakichkolwiek śladów użytkowania.
  • Produkt który chcesz zwrócić wraz z formularzem oraz dowodem zakupu odeślij na nasz adres: Rzęsy Dla Ciebie 90-513 Łódź, ul. Andrzeja Struga 26.
  • Oczekuj przelewu zwrotnego na podane w formularzu konto bankowe.
  • Jeżeli nastąpiła pomyłka ze strony firmy Rzęsy Dla Ciebie wówczas koszt transportu pokrywa sprzedawca, w przeciwnym przypadku zastosowanie znajdują postanowienia ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Rzęsy dla Ciebie nie będą odbierane.



REKLAMACJA WADLIWEGO TOWARU

Masz również prawo do reklamacji zakupionego towaru.

Co należy zrobić ?

  • Pobierz i wypełnij formularz reklamacji - formularz pobierzesz  tutaj
  • Wadliwy produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu odeślij na nasz adres: Rzęsy Dla Ciebie 90-513 Łódź, ul. Andrzeja Struga 26.
  • Poinformuj nas czy mamy dokonać wymiany czy zwrócić pieniądze.
  • Zobowiązujemy się do usunięcia powstałej usterki i rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy Rzęsy Dla Ciebie, ale zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich produktów z zagranicy.
  • Oczekuj przesyłki zwrotnej lub przelewuna podane w formularzu konto bankowe.
  • Jeżeli reklamacja okaże się zasadna wówczas koszt transportu na podstawie dowodu zapłaty za wysyłkę pokrywa sprzedawca, w przeciwnym przypadku zastosowanie znajdują postanowienia ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy Rzęsy dla Ciebie nie będą odbierane.

REZYGNACJA Z ZAKUPU

Masz prawo do rezygnacji z zakupu już po jego opłaceniu, ale przed nadaniem przesyłki przez pracowników naszego sklepu.
Natomiast w przypadku wniesienia opłaty przez serwisy PayPal, PayU, Przelewy24  opłata manipulacyjna/koszty transakcji naliczane przez wybranego pośrednika płatności elektronicznych nie zostaną zwrócone przez sklep rzesydlaciebie.pl.